Tuesday, January 5, 2016

හිස්තැනක් චරිත දෙකක්



ගමේ ඉස්කෝලේ 
A/L කළා කලේ 
S 3යි 
අම්මාගේ ඇස් වල කදුළු 
දුකද සතුටද අනේ මන්ද 

අම්මා රට 
තාත්තා නම් ගෙදර 
අම්මට කතා කරන්න හුරුබුහුටි phone  එකක් 
දන්නේ නැති නම්බර් එකක් 
නංගි ඔයා කොහෙද 
අන්තිමට හිත එයා  ලඟ 
යමුද අපි පැනලා වත් 
ඔයාලගේ තාත්තත් කැමති නෑනේ
මම හ්ම්ම්ම්ම් 

මං කලාපේ වැඩ 
කොල්ලෙක් නෑ තාම 
එහා පැත්තේ ලඟදි  ආව 
අලුත් කපල් එක 
චූටි නංගියෙක් 
18කුත් නෑ මයේ හිතේ 
කොල්ලගේ ඇස් නම් වටේම දුවනවා 


අද ඉරිදා 
එත් covering
අයියාට නම් නිවාඩු 
පව් පාලු ඇති 

 අන්තිමට කොල්ලා මං ගාව 
දන්නෙම නැතුව මං ඌ  ගාව 
ලබා උපන් හැටිනේ 
අම්මා කියනවා මතක් උනා 

අපි දැන් කලාපේ නෑ
අලුත් තැනක් 
 ආයුරුවේද   Spa එකක් 
board එකේ තිබුනේ එහෙම 
පඩි නම් හොදයි 
එතකොට කොල්ලා 
ඌ ද තාම උගේ ඇස් 18 කණුවේ ඇත්තේ 

ගමේ උපන් මල්නේ 
මැඩම් කියන්නේ එහෙම
පාට පාට කාර් වලින් බහින මහත්වරුන්ට 
දවසක් මේ අපේ මහත්තයෙක් 
හොදට බලාගන්න ඕනේ හරියට 
කාකි නිල ඇදුමක් 
මම yes සර් නෑ  හා මැඩම් 


ඔව් අපි ගණන් තමයි 
කොන්ඩේ කෙලින් කොටයි පාට නම් කළු  නෙමේ 
අදත් ගියා 
අලුත්ම අලුත් permit වාහනේක
තරු 5 කට 

ගෙදර අමතකද 
නෑ මං ගෙදර හැදුව 
අම්මයි මල්ලියි දැන් T.V බලන්නේ LCD එකේ 

අම්මා රට ඉදන් ආවද 
අහන්න එපා මල්ලි වෙලාව මදි 
දුකද නෑ ලබා උපන් හැටිනේ 
දිග හුස්මක හෙමිට ඈ කීවා

ඒ හුස්ම දිගේ පාවෙලා ඇවිත් 
කටු මැටි ගහපු ගෙදරක කුප්පි ලාම්පුවෙන් පාඩම් කරන කෙල්ලෙක් 
අම්මා එවපු phone එකෙන් 
ඉස් ඉස්සෙල්ලාම අම්මාට හෙලෝ කියපු චූටි දුවක්




මං කව්ද  පත්තර කාරයෙක් මචන්







නුවන්ත අධිකාරි
2011-2012

2 comments:

  1. සල්ලි පස්සේ ගිය ජීවිත..............

    ReplyDelete
  2. කෙලින්ම වැරද්ද පටවන එකත් සදාරණ නෑ නේද,,මෙතනට පත් කරපු පිරිසකුත් ඇතිනෙ

    ReplyDelete